دبیرکل انصارالله یمن:

صهیونیست‌ها به جنایات هولناک و نسل‌کشی ادامه می‌دهند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن اعلام کرد رژیم صهیونیستی هر روز با کشتار زنان و کودکان به جنایات هولناک و نسل‌کشی ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد: این سخنان را در پایان شانزدهمین هفته تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ایراد می‌کنیم، زیرا در چارچوب مسئولیت‌های دینی و انسانی خودمان باید اوضاع را پیگیری کنیم و در مسیر درست حرکت کنیم. رژیم اسرائیل به ارتکاب انواع جنایات هولناک ادامه می‌دهد و هر روزه صد‌ها تن از فلسطینیان شهید و زخمی می‌شوند. رژیم صهیونیستی در ادامه نسل کشی‌های خود، برخی از غیرنظامیان را پس از بازداشت به قتل می‌رساند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی فلسطینیان را بازداشت می‌کند و عمدا دست و پای آن‌ها را می‌بندد و آن‌ها را برهنه می‌کند تا پیش از آن که آن‌ها را با بی رحمی بکشد، عزت و کرامت انسانی آن‌ها را لگدمال کند. رژیم اشغالگر مردم غزه را با موشک‌ها و گلوله‌های ساخت آمریکا، انگلیس، آلمان و کشور‌های دیگر به خاک و خون می‌کشد.

وی افزود: قطع دست و پای افراد با اجرای عمل جراحی بدون بی‌هوشی از دردناک‌ترین و تأسف بارترین صحنه‌های رنج‌هایی است که زخمی‌ها متحمل می‌شوند.

 رنج‌ها و مظلومیت مردم غزه نفرینی است که دامن آمریکا و اسرائیل را می‌گیرد

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: رنج‌ها و مظلومیت مردم غزه نفرینی است که دامن آمریکا و اسرائیل و حامیان آن‌ها را می‌گیرد. رژیم صهیونیستی بی شرمانه با رفتار‌هایی که نشان دهنده سقوط اخلاقی و انسانی این رژیم است بیمارستان‌ها را به عنوان یکی از اهداف اساسی عملیات نظامی خود اعلام کرده است. دشمن هرگاه به اردوگاه، شهر یا محله‌ای حمله می‌کند، بیمارستان‌های آنجا را در زمره اهداف نظامی خود قرار می‌دهد. رژیم اشغالگر نمی‌خواهد افرادی برای ارائه خدامات درمانی به مردم فلسطین در بیمارستان‌ها حضور داشته باشند و نمی‌خواهد مردم به دارو و نیرو‌های درمانی دسترسی داشته باشند به همین سبب برخی از این افراد را می‌کشد و برخی دیگر را بازداشت می‌کند.

وی افزود: بیماران در غزه به سبب شیوع بیماری‌های واگیردار بین مهاجران، رنج‌های زیادی متحمل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۰:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : مقاومت‌های اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باید هماهنگ با هم برای سر نتانیاهو و اعضای کابینه جنایتکارش جایزه بزرگی قرار دهند تا حتی محافظان شخصیشان ترقیب شوند که این حرامزاده های حرام لقمه های جنایتکار را بکشند بیان جایزشون رو تحویل بگیرند تا این مصیبات جنایتهای نسل کشی بزرگ که در غزه رخ می دهد پایان یابد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار