تدارک برنامه‌های گسترده و متنوع در ایام الله دهه فجر برای کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی

 مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی از تدارک برنامه‌های گسترده و متنوع در ایام الله دهه فجر برای کودکان و نوجوانان در استان خبر داد.

آقای  بینش در خصوص برنامه‌های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای مخاطبان کودک و نوجوان گفت: تبیین دستاورد‌های ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی برای آینده‌سازان میهن اسلامی مهمترین هدف و رویکرد برنامه کمیته کودک و نوجوان آذربایجان شرقی به همین مناسبت است.

وی تشریح کرد: یکی از رویکرد‌های این برنامه‌ها توجه ویژه به مخاطبان و نوجوانان و ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت گسترده آنان در اجرای فعالیت هاست.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی افزود: تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر‌های مختلف استان با تدارک گسترده و طراحی برنامه‌های شاد ، جذاب و متنوع به استقبال این مناسبت بزرگ رفته‌اند.

آقای بینش برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با عنوان انقلاب نور با حضور کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و اولیای تربیتی، بر پایی نمایشگاه‌های من فرزند انقلاب اسلامی هستم در مراکز کانون استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و حضور کودکان و نوجوانان در آیین‌های غباررویی و عطر افشانی مزار شهدا را از جمله برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد.

وی افزود: اجرای نشست‌های تخصصی و تبیینی برای خانواده‌های و نوجوانان با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده‌ها از برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر به میزبانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی دعوت روزانه از دانش‌آموزان مدارس برای بر پایی کارگاه‌های ادبی شعر فجر، ویژه برنامه‌های استقبال از آفتاب اجرای مسابقه ادبی سخنی با پروانه‌ها و اجرای پویش خوانش کتاب بچه‌های انقلاب در سراسر استان را از دیگر برنامه‌های این مناسبت عنوان نمود.

آقای بینش اجرای طرح امداد فرهنگی و حضور مربیان و کارشناسان کانون در مدارس مناطق محروم و آسیب‌پذیر و برگزاری فعالیت‌های مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی را از برنامه‌هایی عنوان کرد که با مشارکت دانش‌آموزان مدارس در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی قصه‌گویی و بیان خاطرات دوران انقلاب اسلامی، نمایش عروسکی، نمایش خلاق، معرفی کتاب مسابقه و کارگاه‌های جذاب هنری و ادبی را از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانست که در تمامی برنامه‌ها این فعالیت ها اجرا خواهند شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر  آذربایجان شرقی تجهیز کتابخانه‌های برخی مدارس و اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب را از طرح‌هایی عنوان نمود که در ایام الله دهه فجر اجرا خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار