اجرای بیش از ۶۵ برنامه هلال‌احمر یزد در دهه فجر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۶۵ برنامه شاخص به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال از سوی این جمعیت برگزار می‌شود.

محمد عشقی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: خدمات جمعیت هلال احمر بعد از انقلاب اسلامی رشد و شتاب چشمگیری داشته که قابل قیاس با قبل از آن نیست. 

او با بیان اینکه این جمعیت فعالیت‌های بسیاری به جز امدادرسانی در حوادث دارد افزود: آموزش پیشگیری از حوادث کار، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، آشنا کردن مردم با حوادث و خود امدادی از جمله این فعالیت‌ها است. 

مدیر عامل هلال احمر استان عنوان کرد: خانه‌های هلال در روستا‌های دوردست با همکاری بخشداران و دهیاران و برای کمک رسانی به حادثه دیدگان در حوادث تا زمان رسیدن نیرو‌های امدادی ایجاد شده است که مردم بتوانند از وقت طلایی برای امداد و کمک رسانی استفاده کنند.

عشقی گفت: بیش از ۶۵ برنامه به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد از سوی پرسنل، اعضا، داوطلبان و امدادگران شعب هلال احمر استان برگزار می‌شود. 

مدیر عامل هلال احمر استان یزد گفت: فراخوان عضویت در خانه‌های هلال، غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، اعزام بیش از هفت کاروان سلامت به مناطق محروم و ویزیت رایگان از سوی پزشکان داوطلب، حضور در نماز جمعه و پایش سلامت نمازگزاران، دیدار با یادگاران انقلاب با حضور جوانان هلال احمر، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای خانه هلال، فراخوان مسابقات نقاشی و شعر، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم، مسابقات فرهنگی و هنری بصورت مجازی و نمایشگاه مجازی فجر تا فجر هلال یزد از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.