استاندار ایلام:

همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود

استاندار ایلام با تاکید بر پای کار بودن همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب است.

همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، استاندار ایلام و مدیران استانی با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، با غبارروبی، عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در این مراسم اظهار کرد: طلیعه دهه فجر انقلاب یادآور روز‌های سختی بود که مردم به واسطه جاری شدن ظلم و ستم و اختلاف زیاد طبقاتی صبر آن‌ها لبریز شد و به تاسی از رهبر فقید انقلاب به پاخاستند.

استاندار ایلام تاکید کرد: امروز همه در مزار شهید گمنام حضور پیدا کردیم تا با یکی از سربازان امام (ره) تجدید میثاق کنیم که در راستای اعتلای نظام اسلامی جان خود را فدا کرده است.

وی عنوان کرد: هدف سربازان امام (ره) اعتلای دین اسلام و ارزش‌های اسلامی و استمرار راه شهدا و امام (ره) بود.

وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود و باید حول فرمایشات مقام معظم‌رهبری رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در این انتخابات مدنظر باشد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در کنار توجه به چهار محور انتخابات از نظر مقام معظم‌رهبری، اصل بی‌طرفی از سوی ستاد انتخابات و عوامل برگزاری انتخابات رعایت و مصادیق انتخاب اصلح توسط رسانه‌ها مطرح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.