نشست خبری فرماندار شهرستان زرند با خبرنگاران برگزار شد

فرماندار زرند در نشست خبری دهه‌ی فجر گفت: در حال پیگیری هستیم تا آب خلیج فارس طی سال‌های آتی به نزدیکی چترود برسد و سپس به زرند بیاید.

سیدرضاحسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند گفت: پیگیری شده تا آب خلیج فارس را از کبوتر خان به نزدیکی چترود برسانیم و از آنجا بتوان آن را به زرند منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آب از عمق ۳۶۰ متری زمین در زرند برداشت می‌شود، گفت: پس از انتقال آب خلیج فارس طی یکی دوسال آینده به زرند، چالش آب در این زمینه برطرف می‌شود.

نماینده عالی دولت پیرامون این پیگیری گفت: عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه پیگیری‌های زیادی انجام داده اند، که جا دارد از زحمات وی تقدیر نمود.

‌وی افزود: پروژه‌ی راه آهن یکی از اهداف عمده فرمانداریست که باید هرچه زودتر محقق شود

وی گفت: ایستگاه گل زرد تا زرند به زودی بر سرعت قطار خواهد افزود .

وی در ادامه گفت: تمام توان در بحث امنیت انتخابات صورت خواهد گرفت.


وی گفت: نماینده فرماندار از افراد باتجربه و روسای ادارات خواهند بود تا در بحث امنیت و سلامت دو مولفه‌ای که حضرت آقا مطرح کردند مردم این سلامت را در سطح شهرستان ببینند.

فرماندار زرند بیان داشت: این رقابت را در گروه‌ها و جریانات خاص در شهر عملی خواهیم کرد وبا تایید ۴۴ نفر این امر در شهرستان زرند محقق خواهد شد.

وی گفت: فرماندار و تمامی روسای ادارات نباید به بحث جانبداری از کاندیدای خاصی بپردازند و مدیر دولتی نباید وارد این مقولات شود و حتی تحریک مجموعه‌ی اداری تحت نظر آن مدیر جرم تلقی شده و پیگیری قانونی دارد. 

وی گفت: دولت مجری و برگزار کننده انتخابات است و دولت و فرماندار و مدیران و دهیاران نباید به این عرصه وارد شوند و دستگاه قضایی کاملا پای کار است تا به این گزارش‌ها رسیدگی کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.