یاسوج میزبان مسابقات قهرمانی کارگران کشور

نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور در یاسوج از ظرفیت‌های این شهر برای میزبانی مسابقات قهرمانی کارگران کشور خبر داد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور در مجمع انتخابات هیات کارگری استان بر ظرفیت‌های ورزش استان بر برگزاری مسابقات کارگری در کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد و گفت: ۶۰ میلیون جمعیت کارگری در کشور فعالیت می‌کنند.
 
سوسن دانشفر توسعه ورزش کارگری و ایجاد نشاط و بهره وری در کار را یکی از اولویت‌های این فدراسیون برشمرد و برگزاری رقابت‌های کارگری در کشور را یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این فدراسیون دانست.
 
نایب رئیس فدراسیون کارگری ایران بدون اشاره به زمان برگزاری رقابت های کشوری خواستار برنامه ریزی هیات و حمایت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در میزبانی این مسابقات شد و افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت میزبانی کشور را دارد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم بر توسعه ورزش کارگری در استان تاکید کرد و خواستار فعال شدن هیات‌های ورزشی کارگری شهرستانی شد.
 
عین الله دهقان، از حمایت اداره کل در میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و خواستار استفاده از ظرفیت هیات کارگری در ورزش استان شد.
 
در مجمع انتخابات هیات کارگری استان کهگیلویه وبویراحمد، طهمورث داستان با کسب ۱۵ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.