بهره برداری از ۱۳۳ طرح راهسازی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با دهه فجر ۱۳۳ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

آقای علیزاده با بیان اینکه برای اجرای۱۳۳ طرح راهسازی ۲۲ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: از این تعداد ۵۶ طرح بهسازی و روکش آسفالت به طول ۴۸۳.۵ کیلومتر به ارزش ۱۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال در حوزه راه‌های اصلی و فرعی به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۴۶ طرح به طول ۱۹۲.۷ کیلومتر راه روستایی در روستا‌های دور افتاده استان به بهره برداری می‌رسد و در زمینه ساخت، بهسازی و آسفالت ریزی راه‌های روستایی گام‌های خوبی برداشته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: اعتبار هزینه شده برای احداث، بهسازی و آسفالت ریزی راه‌های روستایی هشت هزار و ۶۵ میلیارد ریال است.

آقای علیزاده تعمیر اساسی ابنیه و حذف نقاط پرتصادف را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد و ادامه داد: برای ۲۴ طرح این حوزه ۴۷۹ میلیارد ریال هزینه شده که این طرح‌ها در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه افزایش رفاه رانندگان و مسافران ترددکننده در جاده‌های آذربایجان شرقی در اولویت این اداره کل است یادآور شد: سه باب مجتمع خدماتی و رفاهی با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در راه‌های ارتباطی استان ساخته شده و در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.