معرفی برگزیدگان مسابقات شنای دانشجویان منطقه ۶ در شهرکرد

برترین‌های مسابقات شنای دانشجویان پسر منطقه ۶ کشور در شهرکرد معرفی شدند.

حمید نادری مسئول برگزاری مسابقات شنا دانشگاه شهرکرد گفت: مسابقات شنا منطقه ۶ دانشگاه‌های کشور که به صورت انفرادی در ۱۱ ماده آزاد، قورباغه، پروانه، مختلط انفرادی و کرال پشت برگزار شد که تیم‌های دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرکرد و یزد با احتساب مجموع امتیازات به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در ماده ۲۰۰ متر قورباغه علیرضا عظیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان، محمدرضا مولایی از دانشگاه شهرکرد و حسین محبی از دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نادری اضافه کرد: همچنین در ماده ۱۰۰ متر قورباغه علی دارابی از دانشگاه صنعتی اصفهان، رامین حق شناس از دانشگاه شهرکرد و علیرضا عظیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان، در ماده ۵۰ متر قورباغه، علیرضا عظیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان، رامین حق‌شناس از دانشگاه شهرکرد و محمدمهدی کریمی از دانشگاه یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در ماده ۲۰۰ متر آزاد مهدی عاموچی ار دانشگاه صنعتی اصفهان، محمدرضا فولادی از دانشگاه یزد و امیرمهدی بابایی از دانشگاه شهرکرد، در ماده ۱۰۰ متر شایان کریمی از دانشگاه صنعتی اصفهان، علی سهران از دانشگاه شهرکرد و نیکان کریمی از دانشگاه صنعتی اصفهان و در ماده ۵۰ متر نیکان کریمی از دانشگاه صنعتی اصفهان، رامین حق شناس از دانشگاه شهرکرد و علی‌رضا ولید مغربی از دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نادری گفت: در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت شایان کریمی از دانشگاه صنعتی اصفهان، محمدرضا مولایی از دانشگاه شهرکرد و حسین محبی از دانشگاه صنعتی اصفهان، در ماده ۵۰ متر شایان کریمی از دانشگاه صنعتی اصفهان، محسن رضایی از دانشگاه شهرکرد و حسین محبی از دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: در ماده ۱۰۰ متر پروانه اسماعیل شفقت از دانشگاه شهرکرد، مهدی عاموچی از دانشگاه صنعتی اصفهان و محمدرضا مولایی از دانشگاه شهرکرد، در ماده ۵۰ متر اسماعیل شفقت از دانشگاه شهرکرد، محمدرضا فولادی از دانشگاه یزد و نیکان کریمی از دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نادری گفت: در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی محمدرضا فولادی از دانشگاه یزد، مهدی عاموچی از دانشگاه صنعتی اصفهان و اسماعیل شفقت از دانشگاه شهرکرد به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

وی افزود: داوری مسابقات شنای منطقه ۶ دانشگاه‌های کشور را هیئت شنای چهارمحال و بختیاری بر عهده داشت و حسین مجتهدی از دانشگاه اصفهان نیز ناظر برگزاری این مسابقات بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار