اختصاص ۲۷۳ صندوق برای اخذ آرای مردم خوی

فرماندار خوی گفت: برای اخذ آرا در این حوزه انتخابیه ۲۷۳ صندوق رای در مناطق شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار خوی درگفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال برای اخذ آرای مردم در حوزه انتخابیه خوی ۲۷۳ صندوق رای در مناطق شهری و روستایی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۹۱ صندوق ثابت و ۸۲ صندق سیار می باشد.

کریم علی نژاد گفت: در طول مدت نام نویسی از داوطلبان ۸۷ نفر از حوضه انتخابیه خوی برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۳۴ نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

فرماندار خوی تاکید کرد: مردم مهم‌ترین پایه و اصل انقلاب اسلامی بوده و مردمی بودن انقلاب محوری‌ترین مولفه قدرت نظام است. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی از جنس مردم و با حضور همه اقشار و قومیت‌ها و مذهب‌ها صورت گرفت افزود: در طول عمر انقلاب توطئه‌های زیادی از سوی استکبار جهانی از جمله جنگ تحمیلی برای از بین بردن تفکر انقلابی وجود داشت. 

این مقام مسئول گفت: اکنون نیز جنگ در بعد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و قالب جنگ نرم در حال پیگیری می‌باشد که حضور همیشه در صحنه مردم در عرصه‌های مختلف همچون انتخابات پیشرو نقشه‌های انان برهم زده و خواهد زد.

وی عنوان کرد: صاحبان قلم و اهل رسانه نقش موثری در انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشته و آیینه انعکاس این دستاورد‌ها می‌باشند.

علی نژاد تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران در بحث جهاد تبیین و مقابله با جریان تحریف در آوردگاه سخت رسانه‌ای و جنگ ترکیبی دشمن نقش بازیگر اصلی را ایفا می‌کنند.

فرماندار خوی گفت: کمیته‌های ده گانه انتخابات برابر ابلاغیه سازماندهی شده و تلاش‌ها برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری در حال انجام است. 

وی خاطر نشان کرد: در بحث پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی نیز کمیته مربوطه تشکیل شده و امنیت در انتخابات به عنوان راهبرد مورد تاکید رهبری با دقت نظر کافی درحال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.