رونمایی از محصول جدید در قزوین

محصول پرلیت منبسط شده و کامپوزیت عایق نسوز شرکت شیمی فلز الوند از واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی شد.

صبح امروز چهارشنبه از محصول پرلیت منبسط شده و کامپوزیت عایق نسوز شرکت شیمی فلز الوند از واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی شد.

چندین ماه است که هر چهارشنبه یک محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی می‌شود.

این محصول کمک صافی پرلیتی جهت استفاده در صنعت فیلتراسیون که قابل استفاده در بسیاری از صنایع شمیایی، غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین این کمک صافی قابلیت جایگزینی با کمک صافی‌های مطرح در صنعت فیلتراسیون که به صورت صد درصد وارادتی می‌باشد.

زمینه اصلی این اختراع مربوط به صنعت فیلتراسیون است و از آنجاکه دیاتومیت بعنوان یک کمک صافی صد درصد وارداتی، یک عنصر مهم در صنعت فیلتراسیون است، ساخت یک نوع کمک صافی پرلیتی ارزان و صنعتی که بتواند جایگزین دیاتومیت شود یک مسئله مهم تلقی می‌شود.

پرلیت منبسط شده مخصوص عایق و کرایژنیک که به شکل پودر سفید با دانه بندی ۰.۲ تا ۱.۲ میلی متر و دانسیته ۴۰ تا ۶۰ میلی متر در متر مکعب هست. می‌تواند از دمای منفی ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه را عایق کند و برای عایق سازی مخازن و لوله‌ها و دیوار و کف زمین و سقف و درب‌ها به کار می‌رود. امثال آن در صنایع مختلف مثل پتوروشیمی و فولاد و ساختمان و ماشین سازی، کشاورزی و عایق نسوز و سایر صنایع مرتبط کاربرد دارد.

این برنامه هر هفته چهارشنبه‌ها به صورت زنده و مستقیم از سیمای مرکز قزوین و البرز به روی آنتن می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.