چهار هزار نفر در خاش رأی اولی هستند

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: حدود چهار هزار نفر از فرزندان این شهرستان رأی اولی بوده و برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

صاحب گل صالحی همایش رأی اولی‌های خاش گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات سبب دلگرمی و تشویق خانواده‌ها و نیز برگزاری انتخاباتی باشکوه خواهد بود.

وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت آباد زاهدان ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.

فرماندار خاش ادامه داد: بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت و انتظامی، پشتیبانی و خدمات در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری ویژه حوزه انتخابیه خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت آباد زاهدان دخیل هستند.

وی بیان کرد: انتخابات آتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری علاوه بر شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، در هشت حوزه فرعی و ۲۰۷ شعبه فعال شامل ۷۶ شعبه ثابت، ۱۳۱ شعبه سیار، ۶۶ حوزه شهری و ۱۴۱ حوزه روستایی در گستره حدود ۴۸ هزار کیلومتر مربع وسعت برگزار می‌شود.

صالحی گفت: انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می‌شود و تمام توان و تلاش اعضای هیأت اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیت بر رعایت اصل امانت داری و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز افزود: بیش از ۲۸ هزار دانش آموز رأی اولی و ۵۰ هزار فرهنگی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری در استان نقش آفرینی دارند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش هم بیان کرد: انتخابات فرصتی مهم برای به نمایش گذاشتن وحدت و همدلی و انسجام ملی در جامعه اسلامی ایران و منطقه خاش و شهر‌های سیستان و بلوچستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار