ارتقا چشمگیر رتبه واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای محور‌های راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه، موفق به ارتقا رتبه شدند.

نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به رتبه بندی جدید واحد‌ها و مراکز آموزشی استان، گفت: واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بر اساس شاخص‌های زیرساختی و فرایندی در حوزه‌های مختلف، موفق به ارتقا شدند.

وی عنوان کرد: این رتبه بندی در راستای محور‌های راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف ترفیع و پیشرفت واحد‌ها و مراکز دانشگاهی انجام می‌شود.

برماشیری ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان و اساتید واحد‌ها و مراکز استان، تاکید کرد: برای پیشرفت و تعالی باید بی وقفه و هدفمند تلاش کرد، برنامه‌ها و فعالیت‌ها در دانشگاه باید به صورت علمی، کارآمد و عملیاتی بوده تا جامعه شاهد نتایج اثربخش آن به صورت عینی و مملوس باشد.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، تمامی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان در ارزیابی انجام شده حائز ارتقا رتبه در مسیر رشد و توسعه شده اند، تصریح کرد: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و ایرانشهر موفق به کسب رتبه ۵ شدند، واحد سراوان و مرکز نیکشهر رتبه ۶ و زابل رتبه ۷ را کسب نمودند، همچنین واحد چابهار موفق شد رتبه ۱۱ را کسب نماید.

نرماشیری در پایان ضمن تبریک به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش و زهک نیز در این رتبه‌بندی با داشتن ارتقا موفق به کسب رتبه‌های ۱۵ و ۲۳ شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.