فرمانده فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

رفع تصرف ۳۹ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

عبادی گفت: ۳۹ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش بیش از ۲۶۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان خبر داد.

فریدون عبادی با اعلام رفع تصرف از ۳۹ هزار و ۷۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان در دی ماه امسال گفت: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیرو‌های در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، نسبت به رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن، اجرای احکام قضایی و بازگشت به وضع سابق اقدام کرده است.

او افزود: در جهت اجرای آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری و اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی با حضور نیرو‌های یگان حفاظت و همکاری مراجع قضایی و همکاران انتظامی ۳۹ هزار ۷۰ متر مربع از اراضی ملی آزادسازی شد.

آقای عبادی ارزش ریالی این رفع تصرفات را ۲۶۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان است و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌کنیم.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در خوزستان به طور مداوم و شبانه‌روزی تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.