خراسان رضوی در اجرای طرح مدیریت سرمایه‌گذاری اتباع خارجی پیشگام است

 مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: مهاجران مقیم این استان از طرح "مدیریت منابع و سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید" استقبال خوبی کرده اند و هم اکنون خراسان رضوی به یک استان پیشگام در اجرای این طرح مبدل شده است.

حسین شرافتی راد  مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: سازمان ملی مهاجرت با اجرای طرح مدیریت منابع و سرمایه گذاری اتباع و مهاجران خارجی در زنجیره تولید در صدد ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به جامعه اتباع و مهاجرین خارجی است.

او افزود: اتباع خارجی با مشارکت در این طرح می توانند از مزایای آن همچون بیمه، اقامت و تردد نیز بهره مند شوند.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیش از چهار دهه جمهوری اسلامی ایران با رویکرد سخاوتمندانه و بشر دوستانه به مهاجران و اتباع خارجی خدمت کرده است در مقابل نیز اتباع و مهاجران خارجی در صحنه های مختلفی همچون دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه های دشمن همراه و یاری رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

شرافتی راد بیان کرد: دشمنان کشورهای اسلامی با عزم و اراده بیش از پیش توجه خود را بر جلوگیری از پیشرفت، وحدت، انسجام و یکپارچگی کشورهای اسلامی معطوف کرده اند و این رویکرد را با تاکتیک های مختلفی همچون افغانستان هراسی و ایران هراسی در حال اجرا دارند.

او تصریح کرد: اتباع و مهاجران خارجی ظرفیتهای متعددی در حوزه های مختلفی همچون نخبگان، پزشکان، ورزشکاران و هنرمندان دارند که بایستی این ظرفیت با کار رسانه ای مناسب به جامعه جهانی معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.