سارق کابل برق و مخابرات در گرمی مغان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم کابل برق و مخابرات در شهرستان گرمی مغان خبر داد.

سردار جواد تقوی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان گرمی که موجب قطع برق و خسارت به اموال عمومی شده بود، موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با افزایش و هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمی رد پای این سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او اظهار کرد: این سارق در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در حال حاضر با اقدامات پلیس، دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و همکاری مردم امنیت خوبی در استان برقرار بوده و پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان مصمم و جدی است.

سردار تقوی از مردم خواست همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محله‌ها و روستاهای محل زندگی خود دقت نظر داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و هرگونه موارد مشکوک به ویژه در ساعات پایانی و نیمه شب بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار