بهره مندی بیش از ۹ هزار منوجانی از آب شرب سالم

فرمانده سپاه ثارالله کرمان از آبرسانی به ۱۰ روستای منوجان خبر داد و گفت: بیش از ۹ هزار نفر در این روستا‌ها از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

سردار نظری امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی شهرستان منوجان گفت: امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان منوجان، یک پروژه آبرسانی به بهره برداری رسید که با این افتتاح ۱۰ روستا با جمعیت بیش از ۹ هزار نفر در قالب بیش از ۲هزار خانوار از آب سالم آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

وی افتتاح یک باب مدرسه، ۳۰ خانه سنتی، ساخت و تعمیر تعداد ۸ باب خانه، احداث یک باب خانه عالم برای مسجد را از دیگر پروژه‌های سپاه به مناسبت این ایام الله برشمرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به پروژه‌های عمرانی که امروز افتتاح می‌شوند، اشاره کرد و افزود: امروز قرارگاه عملیات جهادی این منطقه که چند شهرستان را پوشش می‌دهد، به همراه چهار پایگاه مقاومت که ساخته شده اند و یک سوله ورزشی صالحین که تکمیل شده است، به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: سوله هزار متری ۹ دی که کار تعمیرات آن تمام شده، در اختیار مردم قرار داده شده است و با تغییر کاربری  یک سوله  باشگاه بدنسازی برای بانوان و آقایان شهرستان منوجان آماده شده است. 

سردار نظری با اعلام اینکه نهضت خدمت رسانی همچنان ادامه دارد و ما پروژه‌های دیگری را در شهرستان منوجان و شهرستان‌های جنوبی داریم، بیان کرد: تا انتهای سال این پروژه‌ها را افتتاح خواهیم کرد و در سال آینده هم برای این مناطق برنامه داریم، مخصوصا پروژه‌های آبرسانی، مسکن محرومین، راه و جاده‌های روستایی که آن ها را با کمک دستگاه اجرایی و فرمانداران انجام می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.