افتتاح ۱۰۰ پروژه در شهرستان آوج همزمان با دهه فجر

فرماندار آوج گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان در شهرستان آوج افتتاح خواهد شد.

زرگر فرماندار آوج در دیدار با جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی بخش آبگرم گفت: دولت سیزدهم مردم محور است و علی رغم وجود مشکلات و موانع فراوان توانسته است با همت و تلاش‌های شبانه روزی گام‌های بزرگی در ارتقای وضعیت کشور در حوزه‌های مختلف بردارد. 

زرگر افزود: در دهه فجر امسال بیش از ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح خواهد شد.

فرماندار آوج در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: با تایید صلاحیت بیش از ۸۰ درصد افرادی که در انتخابات در این حوزه ثبت نام نموده‌اند رقابت‌های جدی بین کاندیدا‌ها در حال شکل گیری است و امید داریم حضور حداکثری اتفاق بیفتد.

این مسئول اظهار داشت: رهبر انقلاب توصیه به شرکت در انتخابات را تواصی به حق قلمداد نمودند و از همه نیرو‌های مومن و انقلابی خواسته اند که با حضور در عرصه "جهاد تبیین" اهمیت حضور مردم در افزایش وحدت ملی و اقتدار ملی را تبیین و تشریح کنند.

زرگر بیان داشت: معتمدینی که در جامعه مخاطب دارند باید با حضور در میدان تبیین، محاسبات دشمن را بهم زده و امید‌های دشمنان ایران قوی را به یأس و ناامیدی مبدل کنند.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.