در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برقی‌سازی حمل‌و‌نقل عمومی آلودگی هوای تهران را کاهش می‌دهد

استاندار تهران گفت: برقی‌سازی حمل‌و‌نقل درون شهری که در اختیار مردم قرار می‌گیرد بخش زیادی از آلودگی هوای تهران را کاهش می‌دهد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جهت گیری‌هایی که در ساخت خودرو وجود دارد با رویکردی که به سمت تولید خودرو‌های برقی وجود دارد می‌تواند به کاهش آلودگی‌های تهران کمک کند.

وی گفت: آلودگی‌های تهران مهاجر است یعنی از نظرنوع مصارف عمومی، صنعتی و سایر فعالیت‌های منجر به تولید آلودگی در حاشیه تهران ما مصرف کننده این آلودگی‌ها هستیم.

فخاری اظهار کرد: برای نظام حمل و نقل درون شهری مخصوصا سرویس‌های عمومی که در اختیار مردم قرار میگیرد و حتی اتوبوس، وسایل نقلیه سبک و موتورسیکلت اگر تمرکز بر روی برقی سازی آن‌ها صورت بگیرد باعث می‌شود بخش زیادی از آلودگی‌هایی که در تهران داریم کاهش پیدا کند.

 

 

 

برچسب ها: خودرو ، برقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
یادش بخیر اواسط دهه ۸۰ بود که طرح دوگانه کردن سیستم حمل نقل عمومی با گاز سوز کردن اتوبوس ها شروع شد ملت منتظر هوای سالم بودند!!!!
بعد ۱۵ سال و شکست طرح با واردات اتوبوس اسکانیا تک سوز!!!!!!!! دوباره برگشتیم سر خانه اول و دوباره مطرح کردن طرح های جایگزین و کلی خرج هزینه تراشیدن از بیت المال حق الناس مردم برای طرحی که به نتیجه نخواهد رسید!!!!!!!!! ( یه چرخ توی شهر بزنید بینید چندتا اتوبوس دوگانه سوز میبینید!!؟)
جالبی موضوع اینه که آدم از یک سوراخ دوبار گزیده نميشه اما برای طرح ها چرا همش دنبال تکرار طرح های شکست خورده بدون نتیجه!!!
این وسط عمر و بیت المال این کشور هدر میره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
فقط فیلتر دوده روی گازوئیل سوزا میتونه کثیفی هوا رو از بین ببره
آخرین اخبار