سارق حرفه‌ای خودرو در شهرستان قائمشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و مالخر اموال سرقتی خودرو با ۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "مهدی خادمیفرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در اجرای طرح‌های مقابله با سرقت و بازدید از استوک فروشی ها، ماموران آگاهی در بازدید سرزده از یکی از استوک فروشی‌های این شهرستان موفق به کشف یک خودروی پراید اوراقی شدند.

او افزود: با توجه به سرقتی بودن خودروی مورد نظر از طریق سامانه‌های پلیسی ماموران فردی را که در حال اوراق کردن این خودرو بوده را دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی گفت: در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده سارق اصلی خودرو نیز دستگیر شد و به سرقتی بودن پلاک خودروی مورد نظر نیز اعتراف کرد.

او افزود: از این سارق حرفه‌ای که دارای ۴ فقره سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است یک خودرو یک خودروی سرقتی دیگر به همراه اموال سرقتی داخل خودرو نیزکشف شد.

خادمی از شناسایی مالباختگان در ادامه رسیدگی به این پرونده نیز خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیز خودروی خود به تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک مکراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار