با حضور معاون درمان وزارت بهداشت؛

افتتاح سه طرح درمانی در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

با حضور دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت بخش‌های مراقبت‌های ویژه نوزادان و دیالیز و همچنین ساختمان دوم مرکز پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه ساختمان دوم مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج در زمینی به مساحت ۲۵۰‪ متر مربع ساخته شده گفت: در مجموع مرکز پزشکی هسته‌ای، اعم از بخش تشخیص و درمان، با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است. 

 دکتر سعید جاودان سیرت همچنین با بیان اینکه بخش دیالیز نیز با ۱۸ تخت مورد بهره برداری قرار گرفت، ادامه داد: در این بخش که ظرفیت افزایش تا ۳۲ تخت را دارد، یک پزشک مترولوژی، ۳ پزشک عمومی و ۹ پرستار به ۷۰ بیمار دیالیز یاسوج ارائه خدمت می‌کنند. 

 وی همچنین اضافه کرد: بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان امام سجاد (ع) نیز از ۱۴ تخت به ۲۲ تخت افزایش یافته که با تحقق این مهم، نیاز به ارجاع بیماران به سایر استان‌های همجوار کاهش یافته است.

در ادامه افتتاح این طرح‌ها، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بر بالین بیماران حضور یافته و روند ارائه خدمت به آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.