مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام خبر داد

بهره برداری از ۱۳ یادمان دفاع مقدس و شهدای گمنام در ایلام

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: ۱۳ یادمان دفاع مقدس به مناسبت دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ محمد حسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: تعداد ۱۳ یادمان دفاع مقدس همزمان با ایام دهه فجر در استان ایلام به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یادمان شهدای گمنام در شهر‌های هلیلان، مهران، سرابله، دره شهر، لومار، تپه نور شهدای ایلام و روستای زنجیره، بخش‌های سراب باغ، مورموری، حسینیه و نمازخانه آیت الله حیدری ایلامی و شهر دهلران و یادبود مقاومت مردمی ایل کلهر در تنگه کوشک و یادمان و منطقه عملیاتی شرهانی در شهرستان دهلران به بهره‌برداری و افتتاح می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر۳٠٠ میلیارد ریال به مساحت هزار و ۸۶۸ متر مربع از سال ۹۲ تا سال۱۴۰۲ عملیات ساخت و اجرای آن‌ها به طول انجامید.

وی یادآور شد: سه یادمان شهدای گمنام دهستان گنجوان بخش بولی از توابع چوار، بخش ماژین دره شهر و بخش آسمان آباد چرداول که امسال همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تدفین شدند نیز در دهه فجر با مساحت ۱۵۰ متر کلنگ‌زنی خواهد شد که تلاش می‌شود این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.