افزایش فوتی های درون شهری در آذربایجان شرقی

معاون عملیات پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش ۱۱ درصدی فوتی های تصادفات رانندگی درون شهری استان در ۱۰ ماهه نخست امسال خبر داد.

سرهنگ آهنی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر گفت: در سطح استان آذربایجان شرقی طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۹۱ نفر در تصادفات محدوده درون شهری جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشت.

وی افزود: در شهرستان اهر نیز تصادفات درون شهری ۴ نفر فوتی داشت که مشابه سال قبل بود و افزایشی نداشت که این نشان از اجرای صحیح قوانین توسط شهروندان و نظارت خوب نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی اهر است.

سرهنگ آهنی عنوان کرد: تصادفات منجر به جرح در شهر اهر نسبت به سال قبل ۴۸ نفر کاهش و اعمال قانون و اجرای مقررات ۱۲۵۳ مورد نسبت به سال قبل افزایش داشت که این نشان از عملکرد خوب پلیس راهنمایی و رانندگی دارد.

معاون عملیات پلیس راهور استان آذربایجان شرقی افزود: برای کاهش بار ترافیکی و همچنین کاهش تصادفات در شهر اهر لازم است قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان رعایت شود و طرح زوج و فرد، کنترل هوشمند ترافیکی، ایجاد پارکینگ‌های عمومی و پیاده راه سازی اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
شهر ناایمن، شهر چاله ها، شهر وانت بارها، شهر با خیابان‌های باریک... شهر فرسوده، شهر بی برنامه، شهر بی شهردارها، شهر بی استاندارد... یعنی یک تلفن به 137 یا شهرداری زنگ بزنی متوجه میشی اینجا چه خبره
آخرین اخبار