تصویب تعرفه عوارض شهرداری سال آینده در اردکان

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری اردکان در سال ۱۴۰۳، با نگاه عدالت تصویب شد.

مسعود نوریان اردکانی رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در در دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردکان گفت: یکی از مباحث اصلی در خصوص بودجه و درآمد شهرداری‌ها، دفترچه تعرفه عوارض سالیانه شهرداری است که توسط شهرداری تهیه و در شورای شهر مصوب می‌شود؛ بنابراین اهمیت موضوع با توجه به تصمیم‌گیری برای یکسال مالی شهرداری، مشهود است.

او با اشاره به اینکه تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ نقاط مثبتی دارد که یکی از این‌ها بحث انسجام و نظم است؛ بیان داشت: دقت در تصویب تعرفه عوارض شهرداری ضامن حفظ منافع عمومی در تدوین بودجه است.

نوریان افزود: در راستای درآمد پایدار شهرداری‌ها عوارض و بهای خدمات از مهم‌ترین وظایفی است که پرداختن صحیح، دقیق و عدالت محور به این امر، تضمین‌کننده برنامه‌های مالی سال آتی شهرداری و مبنای سیاست‌گذاری‌ها در مدیریت شهری خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با بیان اینکه تعرفه از مواردی است که مستقیم مرتبط با شهروندان بوده لذا باید در تدوین آن منصفانه و متعادل عمل کرد؛ گفت: سعی شده تا تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری اردکان در سال آینده بر مبنای عدالت محله‌ای تدوین گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار