۳۴۷ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 347 هزار نفر از جمعت این استان زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارد.

رسول چراغ سحر با بیان اینکه ۷۲۳ هزار نفر جمعیت استان است و ۳۴۷ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه بیمه‌ای و درمان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد. 

وی با بیان اینکه بخش درمان شامل تعهدات کوتاه مدت و تعهدات بلند مدت است، افزود: ۲۸ هزار سالمند در استان تحت پوشش این سازمان است  که ماهیانه ۲۰۰ میلیارد تومان ماهیانه به این تعداد سالمند حقوق پرداخت می‌شود. 

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ۷ شبعه در شهر‌های یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، باشت، لیکک، پاتاوه و سی سخت وجود دارد، گفت: در شهرستان‌های چرام و لنده شعبه تامین اجتماعی وجود ندارد.

چراغ سحر با بیان اینکه متناسب سازی تعهدات در برنامه ششم توسعه تدارک دیده شد، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی متناسب سازی تعهدات را در استان اجرا کرد. 

وی با بیان اینکه افزایش پوشش بیمه‌ای و تحت پوشش قرارگرفتن همه افراد جامعه از مهمترین سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی است، گفت: بیمه زنان خانه دار و دانشجویان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است. 

چراغ سحر با اشاره به زمین واقع شده در خیابان فردوسی متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، افزود: این زمین در اختیار تامین اجتماعی است و این سازمان قصد سرمایه گذاری در این ملک را ندارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.