پیش بینی تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی لرستان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی لرستان برای سال آینده پیش بینی شده تا بتوانیم ۴۰ پروژه و طرح را در این استان به بهره برداری برسانیم.

 داود منظور روز سه شنبه در حاشیه آیین آبگیری سد تاج امیر دلفان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه اول امسال ۲۵ هزار میلیارد ریال به طرح‌های استان تخصیص یافت و ۱۳ هزار میلیارد ریال دیگر نیز در ایام باقیمانده از سال تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: مجموع تخصیص اعتبار به طرح‌های لرستان نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون رییس جمهور یادآور شد: با تخصیص‌های بیشتری که برای طرح‌های استان خواهیم داد، امیدوار هستیم شاهد شتاب گرفتن آبادانی هرچه بیشتر در این استان باشیم.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری یک‌روزه به استان لرستان، در آیین آغاز عملیات آبگیری سد تاج امیر، بهره‌برداری از ۱۵۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی ایوشان و افتتاح پل ۱۰۴ متری بلیلوند شرکت می‌کند.

داود منظور همچنین از پروژه‌های راه‌آهن خرم‌آباد – دورود، بیمارستان نیایش خرم‌آباد و مجتمع کشت و صنعت فجر صفا بازدید می‌کند.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، از دیگر برنامه‌های امروز رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در لرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.