استاندار:

فرمانداران بایستی بر همه امور شهرستان اشراف داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران باید اشرافیت کامل بر امور شهرستان، کنترل کار‌ها و پروژه‌ها، برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات را داشته باشند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌ها بایستی بر همه امور اشرافیت کامل داشته باشند، گفت: فرمانداران باید اشرافیت کامل بر امور شهرستان، کنترل کار‌ها و پروژه‌ها، برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات داشته باشند. 

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان مهرستان با مخاطب قرار دادن فرمانداران اظهار داشت: با توجه به تامین اعتبارات 
 پروژه‌ها تا حصول نتیجه دائم رصد و کنترل و مشکلات و کوتاهی دستگاه‌ها در انجام پروژه‌ها گزارش شود.

وی بیان داشت: آنچه طی بازدید‌ها مشاهده می‌شود بیانگر پیشرفت امور و شاهد سرعت در روند اجرای پروژه‌ها هستیم و باید همچنان بر سرعت انجام کار‌ها افزوده شود.

کرمی اذعان کرد: با داشتن اراده قوی و امید می‌توان مسائل را رفع نمود، اما اگر یاس و ناامیدی وجود داشته باشد با وجود امکانات هم کاری از پیش نخواهیم برد.

استاندار تصریح کرد: اعتبارات پروژه‌های زیرساختی تامین شده و در موضوعات عمرانی، کشاورزی، آب، برق و... با تلاش و جدیت همه مسائل قابل حل است. 

 وی تاکید کرد: بایستی راهبری‌های لازم در توسعه واحد‌های تولیدی از جمله گلخانه‌ها، دامداری‌ها، شترداری، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، توسعه نخلستان‌ها در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد و شرایط و زیرساخت‌های لازم برای حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی فراهم شود. 

کرمی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی‌ها و بروکراسی‌های اداری بیان داشت: در زمینه تسهیل در امور سرمایه گذاری اختیارات تام به فرمانداران داده شده است.

وی با اشاره به زمان اندک فرصت‌ها و مسئولیت‌ها افزود: تلاش و جدیت در کار از خصوصیات لازم در انتخاب مدیران است و ارزیابی مسئولان باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: فرمانداران باید مصمم در تصمیم گیری‌ها و انجام امور باشند.

 کرمی با اشاره به حضور جوانان در مسئولیت‌ها افزود: جوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند و باید برای ایجاد تغییر و تحولات با جدیت، نوآوری و خلاقیت تلاش کنند.

 وی در ادامه گفت: مسئولیت‌های اجتماعی به دانش آموزان برای حضور آن‌ها در میدان‌های مختلف و آینده بهتر استان واگذار گردد.

استاندار با اشاره به اهمیت روستا‌ها بیان داشت: آموزش مردم در عرصه‌های مختلف باید جدی گرفته شود و روستا‌ها باید به محل تولیدات مختلف تبدیل گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان با مخاطب قرار دادن مسئولان گفت: برای استفاده مناسب از وقت و رسیدگی به امور ارباب رجوع، جلسات اداری در ساعت بعداز ظهر برگزار گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار