برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه در چهارمحال و بختیاری

یادواره ۲۲ شهید اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و در سالگرد شهادت حسن باقری امروز دوشنبه برگزار شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه سه هزار و ۵۰۰ شهید اطلاعات عملیات سپاه و ۲۲ شهید اطلاعات و عملیات سپاه استان گفت: اطلاعات و عملیات، مجموعه تاثیرگذار در دفاع مقدس بود و امروز هم در جنگ ترکیبی، یکی از نیاز‌ها و ضرورت‌های مجموعه‌های نظامی و انتظامی، به خصوص اطلاعات و عملیات سپاه، تسلط و اشراف اطلاعاتی است تا بتوانیم در برابر راهبرد‌های دشمنان مقابله کنیم.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به اینکه این یادواره به مناسبت نهم بهمن روز اطلاعات عملیات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سرلشگر پاسدار حسن باقری برگزار شد، افزود: آشنایی و پیگیری وضعیت دشمن از نظر تجهیزاتی و نیروی انسانی و شناسایی استعداد دشمن جز موفقیت‌های دوران دفاع مقدس بود.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: رزمندگان اطلاعات و عملیات در زمان جنگ، با نفوذ به عمق خاک دشمن به دنبال کسب اطلاعات کامل از سازمان و تجهیزات و توان دشمن بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار