اعلام آمادگی بیش از ۴۰ هزار نفر برای اعزام به حج آینده

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که بیش از ۴۰ هزار نفر برای اعزام به حج ۱۴۰۳ نام نویسی کرده اند.

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد، غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اعلام این مطلب، گفت: تا تکمیل شدن ظرفیت‌ها، اولویت‌های جدید در استان‌هایی که امکان نام نویسی فراهم باشد، اعلام خواهد شد. 

وی افزود: برای مشخص کردن قیمت نهایی حج آینده در انتظار اعلام نرخ ارز و برخی از هزینه‌ها هستیم.

دراین جلسه همچنین موضوع امکان اعزام زائران به عمره بررسی و آقای رضایی تصریح کرد: با اعلام موافقت طرف عربستانی و صدور مجوز برای سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی، اعزام‌ها برنامه ریزی و در قالب ساختار و ظرفیت‌های جدید صورت خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین نواب در خصوص گزارش ارائه شده پیرامون کاهش نیرو‌های کارگزاری تصریح کرد: سال گذشته این تعداد با تلاشی که صورت گرفت کاهش یافت و باید از تمام ظرفیت‌ها در کشور میزبان برای کاهش بیشتر و افزایش تعداد زائران استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: در حج، کارگزاران اجرایی و فرهنگی در کار‌های کلیدی به هیچ وجه نباید حذف شوند، ولی امور قابل واگذاری همچنان مدنظر قرار گیرد و در روند کاهش نیرو‌ها همواره به ارتقاء کیفیت توجه و همه تلاش‌ها بر روی کار بهتر و بیشتر متمرکز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
هر کی میخواد حجش قبول باشه باید تو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان شرکت کنه والا حجش رده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
هر کی میخواد حجش قبول باشه باید حداقل تو ده تا نماز جمعه شرکت کرده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
هر کی میخواد حجش قبول باشه اول باید تو تظاهرات ضد آمریکایی و ضد بی حجابی شرکت کنه
آخرین اخبار