پیگیری مشکلات بیمه‌ای و اعزام کارگران به اقلیم کردستان

به گفته معاون امور عمرانی استاندار کردستان، مشکلات بیمه‌ای و اعزام کارگران به اقلیم کردستان عراق از طریق استاندار کردستان و نهاد ریاست جمهوری در حال پیگیری است.

کیومرث حبیبی معاون امور عمرانی استاندار کردستان در نشست صمیمی با تشکلات کارگری، کارفرمایی و انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان استان، بر رفع مشکلات حوزه کارگری استان تاکید کرد و گفت: تشکلات کارگری و کارفرمایی نقش مهمی در بهره وری و رشد تولید در کشور ایفاء می کنند.

وی از پیگیری مشکلات بیمه‌ای و اعزام کارگران به اقلیم کردستان عراق از طریق استاندار کردستان و نهاد ریاست جمهوری خبر داد و افزود: این موضوع تا حصول نتیجه  دنبال خواهد شد و کارگران و استاد کاران بخش ساختمان نیز باید انتقال فرهنگ، تجربه و مهارت در اعزام کارگران به اقلیم کردستان را در نظر بگیرند.

حبیبی در ادامه از تخصیص ۲۵ میلیارد تومان مصوبه دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به پروژه استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران شهرستان سنندج خبر داد و گفت: با پیشرفتی که در مجموعه استراحتگاه و استخر این مجموعه شاهد بوده ایم به زودی و با تخصیص این اعتبار، شاهد استفاده جامعه کارگران و خانواده های آنان از این مجموعه خواهیم بود.

پیگیری مشکلات بیمه‌ای و اعزام کارگران به اقلیم کردستان

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست گفت: از تمامی ظرفیت های اداره کل کار استان، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان ها و ادارات استان برای رفع مشکلات این قشر استفاده کرده و شبانه روزی در جهت رفع مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی تلاش خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.