سومین دادگاه علنی برخط در شهرستان سمنان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری سومین دادگاه علنی برخط در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این دادگاه با موضوع رفع ممانعت از حق، توسط مستشاران مهدی ایثاری و رشید طاهرنژاد برگزار می‌شود.

محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از مأموریت‌های رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی برگزاری دادگاه علنی برخط است و دستگاه قضایی استان سمنان این امکان را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کرده تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب از مفاد پرونده و محتوای علمی و فنی روند دادرسی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در همین راستا سومین دادگاه علنی برخط، ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در شعبه اول دادگاه تجدید استان سمنان با موضوع رفع ممانعت از حق، توسط مستشاران مهدی ایثاری و رشید طاهرنژاد برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند از طریق نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/edu-semnan ۱ با شماره شناسه کاربری:user-semnan
رمز عبور:۱۲۳۴ در این دادگاه علنی حضور یابند.

وی در خاتمه تأکید کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط مراجع قضایی استان سمنان از طریق صفحه اطلاع رسانی در پیام رسان‌های ایرانی ایتا و روبیکا به نشانی @abdolahi_dadsm و تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.