دبیر کمیته شهدا و ایثارگران ستاد دهه فجر در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران:

تداوم انقلاب نیاز به شرکت در انتخابات دارد

متین‌پور گفت: پیام خون شهدا تداوم انقلاب است و تداوم انقلاب نیاز به شرکت در انتخابات دارد.

مهدی متین‌پور دبیر کمیته شهدا و ایثارگران ستاد مرکزی دهه فجر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: موضوع راهپیمایی و حضور مردم در ۲۲ بهمن را به امید خدا با دعوت خانواده شهدا از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی خواهیم داشت و اقدامات آن در حال انجام است و در این مسیر صدا و سیما و سایر رسانه‌ها بسیار می‌توانند کمک کنند.  

وی افزود: در ارتباط با موضوع انتخابات و جایگاه مهمی که این اتفاق دارد، چه تروریست‌هایی که اقدام به بمب گذاری در مسیر زائرین گلزار شهدای کرمان داشتند و یا به دنبال ایجاد ناامنی برای مردم و یا در مرز‌های هستند، هدفشان این است که جلوی قدرت مردم  که بر اساس خون شهدا ایجاد شده و تداوم پیدا کرده است را بگیرند.

وی افزود: شرکت در انتخابات، البته موضع ما هیچ جناحی نیست و پیام خون شهدا تداوم انقلاب است و تداوم انقلاب نیاز به شرکت در انتخابات دارد و ما تلاش کردیم که در مراسم خود پیوست انتخاباتی از نوع اعلام مشارکت باشد.

متین‌پور اظهار کرد: این موضوع را به استان‌ها اعلام کرده‌ایم تا در مراسمی که گرفته می‌شود زمینه‌ای را  با محتوای شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند فراهم کنیم تا در ایام انتخابات حضور مردم را  هم پای صندوق‌های رای داشته باشیم همانگونه که قدرتمندانه مردم ما در برنامه‌های  مرتبط با شهدا شرکت می‌کنند انشالله پای صندوق‌ها نیز آن را مشاهده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
رهبر انقلاب فرمودن انتخابات مال مردم است
ایکاش نفت معادن مس طلا فولاد هم برای مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
برای شادی روح شهدا وکشورم رأی می هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
شهدا رفتن شهید شدن که ما در آرامش باشیم به نظرت الان در آرامش هستیم من به احترام خون شهید و تمام کسانی که دارن برای مردم عزیز ایران خدمت می کنند رای نمیدم
آخرین اخبار