تفاهم‌نامه همکاری فرودگاه و سازمان اورژانس زاهدان منعقد شد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در راستای سامان دهی و رفع مشکلات موجود پایگاه اورژانس و خدمت رسانی در زمان‌های بحران و حوادث اضطراری تفاهم نامه همکاری با فرودگاه زاهدان منعقد شد.

علی عبدالرزاق نژاد  در دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: رسالت اصلی اورژانس فرودگاه رسیدن بر بالین بیمار در اسرع وقت، انجام معاینات و بررسی‌های لازم، انجام مشاورات لازم با پزشکان و متخصصان جهت اتخاذ بهترین تصمیمات بالینی و در آخر انتقال سریع بیمار اورژانسی از فرودگاه به نزدیکترین واحد بیمارستانی سطح شهر است.

وی افزود: در صورت حضور مسافران و مراجعان در سطح فرودگاه و مواجه با مشکلات بالینی از جمله موارد قلبی، گوارشی، آسیب‌های فیزیکی، مشکلات داخلی و هرگونه احساس ناخوشایند بالینی می‌توانند به پایگاه مستقر در سطح فرودگاه مراجعه کنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس فرودگاه بین المللی زاهدان در سال ۱۳۹۳ با حضور نیرو‌های کارشناس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس جهت خدمات رسانی به مسافران افتتاح شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.