برون سپاری خدمات شهرداری ناخرسندی شهروندان گنابادی را موجب شده است

عضو شورای اسلامی گناباد گفت:‌ با گذشت حدود ۲ ماه از راه اندازی دفتر پیشخوان خدمات شهرسازی شهرداری گناباد برون سپاری خدمات شهرداری ناخرسندی شهروندان را موجب شده است.

علیرضا موحد گفت:‌راه اندازی دفتر پیشخوان خدمات شهرسازی شهرداری گناباد با هدف روان سازی خدمات به شهروندان راه اندازی شده است و باید با برنامه ریزی مناسب و ایجاد ساختارهای لازم خدمات مناسب به مراجعه کنندگان ارایه داد.

مهدی صفاری رییس شورای اسلامی شهر گناباد هم گفت:‌ هدف از برون‌سپاری خدمات شهرسازی شهرداری گناباد سرعت بخشی در ارایه خدمات به شهروندان بود ولی به جای این مساله مردم با مشکلات بسیاری مواجه شدند.

مسوول دفتر پیشخوان خدمات شهرسازی شهرداری گناباد نیز در تشریح علت تاخیر در ارایه خدمات و بروز مشکلات برای مراجعه کنندگان به این دفتر گفت:‌ اطلاعات مورد نیاز شهروندان به اندازه کافی در اختیار دفتر پیشخوان قرار نگرفته و این مساله، موجب کندی خدمات و نارضایتی مراجعه کنندگان شده است.

سید مهدی ژیان عمرانی افزود:‌ برای روان سازی خدمات باید اطلاعات مورد نیاز شهرسازی به میزان کافی در اختیار دفتر خدمات شهرسازی شهرداری قرار بگیرد تا خدمات رسانی به شهروندان با کندی مواجه نشود.

مهران حسین زاده شهردار گناباد هم در این خصوص گفت:‌تمام اطلاعات مردم را نمی‌توان در اختیار دفتر پیشخوان خدمات شهری قرار داد و برخی از اطلاعات باید در اختیار شهرداری قرار داشته باشد و خدمات تکمیلی از این طریق ارایه شود.

از مجموع پنج هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع وسعت گناباد هزار و ۸۰۰ هکتار مربوط به محدوده مرکزی این شهر است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد و ۴۵ هزار نفر از این جمعیت در شهر گناباد و بقیه در شهرهای "کاخک، بیدخت و روشناوند" و ۱۱۲ روستای آن ساکن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.