فرماندار ویژه مهاباد:

دهه مبارکه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: دهه مبارکه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم و مقایسه با دوران قبل از آن است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه نهایی برنامه ریزی دهه مبارکه فجر گفت: امسال تاکید ویژه بر مردم محور بودن برنامه‌های جشن‌های انقلاب و با حضور مردم است چرا که تمام خدمات دولت برای مردم و رفاه آن‌ها است.

وی افزود: امسال ۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: از این تعداد پروژه، ۵۵ طرح با اعتباری بیش از چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عمرانی و ۵ پروژه با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی نیز اقتصادی و صنعتی است.

عباسی با بیان اینکه در کنار افتتاح طرح‌های عمرانی برنامه‌های فرهنگی نیز در این دهه برگزار تدارک دیده شده، اضافه کرد: بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مقایسه شاخص‌های توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد و برای مردم تبیین شود.

وی بحث انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری را یکی دیگر از عناوین تاکید شده در دهه فجر دانست و گفت: همایش بزرگ بانوان، جنگ شادی، زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در ایام دهه مبارک فجر با حضور مردم برگزار خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: آذین بندی شهر و نصب بنر‌های ویژه با ایام الله دهه فجر هم در ادارات و هم در بخش‌ها و معابر مختلف سطح و همچنین نوشته‌های مرتبط با آن در دستور کار قرار گیرد.

وی با اینکه تمام طرح‌های افتتاحی بدون نقص و با تایید تکمیل کامل مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، افزود: از افتتاح طرح‌هایی که کوچکترین نقصی داشته باشد خوداری و از لیست خارج خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.