شاخص ها در حوزه انتخاباتی شهرستان اندیمشک

 ۳۴ نفر داوطلب از ۵۵ داوطلب نهایی از حوزه انتخابیه اندیمشک تایید صلاحیت شدند که در میان این افراد چهره های شناخته شده دیده می شود.

۳۴ داوطلب از ۵۵ نهایی از حوزه انتخابیه شهرستان اندیمشک تایید صلاحیت شدند، تبلیغات غیر رسمی در شبکه‌های اجتماعی و جلسات خانگی توسط داوطلبان آغاز شده است.

با توجه به اینکه نامزد‌های تایید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور هنوز اعلام رسمی نشده و مسوولان استانی و شهرستانی تمایلی به در اختیار گذاشتن اسامی تایید و یا ردشدگان به رسانه‌ها تا به امروز نداشته اند، اکثر افرادی که در این شهرستان کاندید شده اند دارای رزومه شغلی و فعالیت فرهنگی در سطح شهرستان، استان و کشور هستند به همین دلیل طبق شنیده‌ها نامزد‌های شاخصی که در عرصه انتخابات این شهرستان دیده می‌شوند و تا این لحظه در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند، می‌توان به اسامی ذیل اشاره کرد.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، سید رضا موسوی نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم تهران، جهانبخش قلاوند فرماندار سابق ایذه، عبدالرحمن پورجوادی جانشین بازرسی نیروی زمینی سپاه پاسداران، نورالله شکیبایی مدیریت امور مهندسی و خدمات عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان وکهگیلویه و بویراحمد، مراد بهادری رئیس سابق دانشگاه پیام نور اندیمشک.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.