شرایط سخت کشتی‌های اسرائیلی به دلیل خودداری شرکت‌های بیمه‌ای از پوشش آن‌ها

کشتی‌های رژیم صهیونیستی پس از اینکه شرکت‌های بیمه پوشش بیمه‌ای آن‌ها را متوقف کردند، با وضعیت دشواری روبرو هستند.

کشتی‌های رژیم صهیونیستی به دلیل پیامد‌های ناشی از حملات در دریای سرخ با وضعیت دشواری روبرو هستند.

روزنامه اسرائیلی گلوبز نوشت که اقدام شرکت‌های بین المللی بیمه‌ای در توقف پوشش بیمه‌ای کشتی‌های اسرائیلی اقدامی بی سابقه است که کشتی‌های رژیم اشغالگر را با شرایط دشواری مواجه کرده است.

بر اساس گزارش گلوبز، این تصمیم کشتی‌های اسرائیلی را با دو گزینه روبه رو کرده است: یا از طریق دماغه‌ای در اطراف آفریقا حرکت کنند، که حداقل دو هفته و هزینه‌های بیشتری به سفر اضافه می‌کند، یا از مسیر بنادر موجود در شرق مدیترانه استفاده کنند که در این حالت کالا‌ها باید در بنادر تخلیه و مجدداً در کشتی‌های اسرائیلی بارگیری شوند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های بین المللی بیمه پوشش کشتی‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی را که از دریای سرخ تردد می‌کنند، متوقف کرده‌اند.

حق بیمه کشتی‌های عبوری از دریای سرخ شاهد جهش قابل توجهی از ۰.۰۱ درصد ارزش کالا‌های کشتی به ۱ درصد در ابتدای دسامبر گذشته بوده است.

این بدان معناست که یک کشتی کانتینری حاوی ۱۲۰۰۰ TEU و محموله‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار باید یک میلیون دلار اضافی بیمه حمل و نقل بپردازد تا از دریای سرخ عبور کند.

از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی رحمانه مردم فلسطین، نیرو‌های مسلح یمن کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا حامل کالا برای این رژیم را در حمایت از مردم مظلوم غزه هدف قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
دم یمن گرم
آخرین اخبار