کاهش ۳۰ درصدی قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: همزمان با همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت شاهد کاهش ۳۰ درصدی قیمت شده در واحدهای نهضت ملی مسکن هستیم.

فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: در حال حاضر هزینه و قیمت تمام شده ساخت مسکن در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی افزایش یافته است این در حالی است که اگر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن همکاری لازم را  داشته باشند شاهد کاهش ۳۰ درصدی قیمت‌ها خواهیم بود.

به گفته وی به دلیل عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت به ویژه بانک‌های خصوصی روند اجرای پروژه‌های مسکونی کند شده و این موضوع خود بر حوزه ساخت مسکن اثر گذار بوده است بنابراین اگر در این زمینه بانک‌ها همکاری خود را بیشتر کنند شاهد بهبود وضعیت ساخت مسکن به ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

او گفت: همزمان با فشار رئیس جمهور در جلسه شورای عالی مسکن و همچنین پیگیری وزیر راه وشهرسازی برای پرداخت تسهیلات ساخت توسط چند بانک قیمت‌های ساخت مسکن شکسته شده و در برخی از پروژه‌ها تا ۳۰ درصد هم کاهش داشته است، اما در این زمینه باید برای تسریع در روند اجرا زمینه پرداخت تسهیلات ساخت افزایش یابد.

وی افزود: دولت باید برای اجرای پروژه‌ها بتواند قدرت تسهیلات‌دهی بانک‌های متخلف را کاهش   دهد و به بانک‌های دیگر اضافه کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمداله نوروزی
۲۰:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خبر اشتباه نزارید بعد ۵ سال ۳ تا واریزی میگن تازه دادیم زمین دست پیمانکار مسکن ملی پرند پولمون بی ارزش شده تازه میگن چند سال دیگه هم ساخته میشه به قیمت روز باید حساب کنید خبر درست بزارید مردم باخبر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
۱۰ بهمن نشده که وام مارو بدن موندیم تو سرما آبروی نظام ام میبرن اقایان با این بانک داری هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۳:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دوساله ثبت نام کردم خبری نیست دروغگو ها
Iran (Islamic Republic of)
پاسداری
۲۲:۵۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
چه کاهشی آجر اصفهان از ۸۵۰ رسیده به ۱۳۰۰ و آهن هم گرون شده بعد عید گرونتر هم میشه چرا دولت جلو این گرونی نمی گیره فقط فکر مالیات هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
چرا همش حرف مفت میزنید کار به عمل بر آید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
از سال ۹۹ تا کنون طی ۶ مرحله مبلغ ۲۸۵ میلیون واریز کردیم و پروژه حدود ۷۰‌درصد پیشرفت داشته ، الان به یکباره صحبت از آورده ۹۳۰ میلیونی متقاضیان شده که به دلیل عدم توان پرداخت این مبلغ از عهده بالای ۹۰ درصد متقاضیان ، متاسفانه این خانه ها هم به دستش اهلش نرسید و دولت به سادگی شکم دلالان را چاقتر کرد. هیچ احدی به داد ملت ایران نخواهد رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
?
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۰:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
روز اول به ما گفتن آورده ۵۵۰ میلیون الان میگن ۹۵۰ میلیون زمان تحویل هم که معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دوست عزیز و گرامی
باحلوا،حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود
واقعیت چیز دیگری است
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۶:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
برادر من بعد از چهار مرحله که در هر مرحله بسختی ۴۰ میلیون جور میکرد ومیپرداخت ، برای ۵ بهمن پیام براش اومده که این مرحله ۷۰ میلیون واریز کنه که دیگه ناامید شد و مجبور شد بعد اینهمه سختی واضطراب و دردسر جور کردن پول در این مدت یکی دو ساله ،بره انصراف بده،
خونه از دست ش رفت بماند که در این مدت چقدر پولش بی ارزش شد و با پولش خونه رو ساختن و حالا تحویل میدن به یک نفر دیگه یا اینکه به عمد همچین مبلغی رو ازش طلب کردند تا نتونه پرداخت کنه و مجبور به انصراف بشه تا خونه رو خودشون بردارن و سود مفتی به جیب بزنند از جیب دیگران.

درود بر تو رییسی سید محرومان!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
این گزارش هایی که از مسکن ملی میدید از کجا میارید؟ واقعیت این نیست. شرم بر شما.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۲:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
همش دروغه، قیمت مسکن ملی رو به نرخ روز حساب می کنند و به مردم تحویل می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دلار رو دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
حال دولت خوب نیست ها آورده شده ۷۰۰ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
والا از ما ۹۳۰ آورده خواستن که همه مجبور به فروش شدن. متاسفانه دولت کلاه گشادی گذاشت سر مردم ضعیف و بی پناه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
ساختمانها را بدون محله سازی در نظر گرفتن بلوار و خط ویژه و...درهم برهم میسازند چند سال دیگه یه بودجه دیگه خرج تخریب و کاهش تراکم و اصلاحیه.... میکنند !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
کجا کاهش ۳۰درصدی مسکن سراغ دارید چرا دروغ و گزارش الکی شما که نباید به نفع سود جویان و آقازاده‌ها قدم بردارید لااقل شما به حمایت از مردم بیچاره دنبال واقعیات باشید الان از همین واحدهایی که با تسهیلات و وام‌های کم سود استفاده کردند به عنوان خریدار اقدام کنید تا واقعیت را به خوبی متوجه شوید به عنوان یک بازنشسته که هنوز خانه ندارم و مستأجر هستم برای دریافت وام ساخت مسکن دوسال است که به هر بانک و سازمان و هر شخص وجایی که بگید رفتم اما انکار کردند که چنین چیزی وجود دارد با کمترین سود وبا پول دولت خانه را می‌سازند وبا نرخ بالا وهر چی که دلشان خواست میفروشند حلال شما که ادعای ارزانی مسکن دارید آدرس بدهید من زمین نیمه ساز دارم میفروشم و از جایی که شما سراغ دارید خریدارم چرا همه باید این روزها دروغ بگوید مرغ گوشت الان از نظر شما کیلویی چند سراغ دارید لااقل در شهر کرمان که با گزارشات شما فاصله زمین تا آسمان است مگر اینکه ملاک شما دولت فقط جای خاص وشهر خاص و محله خاص وشخص خاصی باشد که میشود مملکت شما خواص و ملت بیچاره هم..‌‌‌‌......
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام لطفا در مورد مسکن ملی ایوانکی گزارشی تهیه کنید مدت ها است که خبری از پیشرفت پروژه ها نیست و فقط پیامک واریزی می دهند
آخرین اخبار