نام نویسی حدود ۵۰۰ البرزی برای حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان البرز از نام نویسی حدود ۵۰۰ نفر برای اعزام به حج تمتع سال آینده خبر داد.

محمد حسن سامعی گفت: در مجموع سهمیه استان البرز برای حج تمتع سال آینده ۱۴۰۴ نفر است که تاکنون ۴۹۵ نفر برای اعزام به این سفر معنوی ثبت نام کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش ثبت‌نام متقاضیان اعزام به سفر معنوی حج تمتع سال ۱۴۰۳ از ۱۵ دی ماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
وی افزود: متقاضیان باید پیش از نام‌نویسی با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت نسبت به تکمیل و به روز رسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.
 
سامعی ادامه داد: در مرحله پیش ثبت نام، تمام متقاضیان باید یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود متعلقه به آن از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند؛ ضمن اینکه باقیمانده هزینه سفر (که بر مبنای هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می‌شود) هنگام ثبت نام قطعی افراد در کاروان‌های اعزامی که اعلام خواهد شد، دریافت می‌شود.
 
این مسئول یادآور شد: بر اساس تازه‌ترین اعلام سازمان حج و زیارت با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج و افزایش درخواست‌ها برای اعلام سایر اولویت‌ها، دارندگان فیش حج تا شهریور ۸۶ هم امکان نام‌نویسی در کاروان‌ها را دارند.
 
مدیر حج و زیارت البرز گفت: اعزام کاروان‌های حج تمتع از دهه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و در نیمه دوم تیرماه به پایان می‌رسد.
برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.