ضربه سنگین به شبکه اشاعه‌دهنده فساد و فحشا در اینستاگرام

سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا از طریق انتشار محتوای مبتذل در اینستاگرام خبر داد.

شامگاه جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ روابط عمومی سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ طی اطلاعیه ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا از طریق انتشار محتوای مبتذل در اینستاگرام خبر داد.

 در این زمینه تعداد ۷۲ نفر دستگیر و صفحات اینستاگرامی با تعداد دنبال کننده قریب به ۲۷ میلیون نفر مسدود شدند.

 در این اطلاعیه آمده است: با رصد اطلاعاتی ویژه مأموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ شرکتی تبلیغاتی که در پایتخت و استان‌های همجوار تحت پوشش تبلیغات در بیلبورد‌های شهری اقدام به ارتباط گیری با بیش از ۳۰۰ بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام در راستای تولید و انتشار محتوای هنجارشکنانه و منافی عفت در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و متلاشی شدند.

همچنین در این زمینه شرکت مورد اشاره پلمپ و تعداد ۷۲ نفر از مدیران و کارکنان آن به همراه تعدادی از بلاگر‌ها دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند؛ و چندین صفحه در اینستاگرام با تعداد تقریبی ۲۷ میلیون دنبال کننده نیز مسدود شد.

 شرکت مذکور علاوه بر تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام با برگزاری انواع پارتی‌های مختلط و هنجارشکنانه از جمله استخر پارتی و انتشار آن در فضای مجازی به نوعی اشاعه فساد و فحشا به صورت سیستماتیک، تبلیغ زندگی تجملی و غربی، ترویج کشف حجاب و حیا زدایی نیز صورت می‌گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
درود بر جان بر کفان نیروهای امنیتی کشورمان ایران تورا خدا همشون بگیرید ونابود کنید نزارین جولان بدهند هرکس که باعث فساد وفحشا وبی بندباری در جمهوری اسلامی ایران بشه را نابود کنید یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
البته ۲۷ میلیون دنبال کننده نداشت بلکه هرنفر چند پیج داشت