بایدن از جنگ دراز مدت رژیم صهیونیستی در غزه حمایت نمی‌کند

جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عدم حمایت خود از ادامه جنگ طولانی مدت در غزه را اعلام کرد.

تارنمای روزنامه صهیونیستی «تایمز او اسرائیل» (timesofisrael) نوشت: بنابر گزارش رسانه عبری «والا» (Walla)؛ بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا هفته گذشته طی یک گفت وگوی تلفنی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم) اسرائیل گفت که از جنگ یک ساله غزه حمایت نخواهد کرد.

تارنمای این رسانه صهیونیستی به نقل از دو مقام ناشناس آمریکایی نوشت: بایدن از نتانیاهو خواست تا به‌منظور کاستن از لطمات به افراد غیرنظامی، به نبرد‌های کم‌شدت علیه حماس روی آورد.

این گزارش می‌افزاید: بایدن در این تماس تلفنی به نتانیاهو گفت که اگرچه او نمی‌داند استراتژی (رژیم) اسرائیل برای پایان بخشیدن به این جنگ چیست، اما نتانیاهو را برای پاسخ به اینکه برنامه وی یک روز پس از خاتمه جنگ چیست را تحت فشار قرار می‌دهد.

رسانه عبری والا همچنین در این باره افزود: با این وجود دفتر نتانیاهو در پاسخ به این خبر گفت که نتانیاهو از حمایت بایدن تشکر کرده و در تماس تلفنی خود روشن ساخت که اسرائیل مصمم به ادامه جنگ تا رسیدن به تمامی اهداف خود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
لعنت خدا برشیاطین بنام بایدن ونتانیاهو این حرامزاده ها باید مجازات شوند
آخرین اخبار