۲ مدرسه در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مدرسه ۶ کلاسه حضرت نبی اکرم (ص) روستای عثمان آباد و مدرسه شهید علیمرادی روستای فتحعلیکلات پیرسهراب چابهار را افتتاح کرد.

عبدالعزیز رامش  مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان چابهار  اظهارکرد: مدرسه سه کلاسه روستای فتحعلی کلات با زیربنای ۱۵۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با مشارکت "موسسه خیریه دست یاری به دشتیاری"، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و ۴۲ دانش آموز این روستا از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

عبدالعزیز رامش بیان کرد: پروژه مدرسه ۶ کلاسه بخش پیرسهراب نیز با زیربنای ۳۷۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال با مشارکت موسسه خیریه دست یاری به دشتیاری و اداره کل نوسازی مدارس استان برای تعداد ۱۱۸ دانش آموز این منطقه ساخته شده است.

وی بیان کرد: در ادامه سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به سیستان و بلوچستان، مدرسه ۶ کلاسه حضرت نبی اکرم (ص) روستای عثمان آباد چابهار افتتاح شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز چابهار ادامه داد: این مدرسه با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۴۰۰ مترمربع با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان احداث و تعداد ۲۱۹ نفر دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز چابهار تصریح کرد: ساخت و تجهیز بیش از ۲ هزار کلاس درس جدید در شهر و روستاهای این شهرستان برای رسیدن به سرانه میانگین بیش از پنج مترمربع میانگین کشوری فضای آموزشی به ازای هردانش آموز ضروری است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به چابهار نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش و با مدیران آموزش و پرورش و فرهنگیان دیدار و در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری ۱۴۰۲ بخش پیرسهراب منطقه پلان شرکت کرد و از فضاهای آموزشی و زیرساخت های حوزه آموزش و پرورش چابهار بازدید کرد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.