امام جمعه شیراز:

جوانان ایران در حفظ اعتقاداتشان استوار هستند

امام جمعه شیراز گفت: جوانان ایران اسلامی با حفظ اعتقادات دینی و توجه به حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب دشمن را در رسیدن به اهدفشان ناکام گذاشته اند.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به اینکه دشمن همواره تلاش می‌کند مسیر موفقیت جوانان ایران را خدشه دار کند، اظهار کرد: مراسم اعتکاف امسال مملو از جوانان است و این حضور یک پیام برای دشمنان دارد و آن این است که جوانان ایران نه تنها در اعتقاداتشان استوار هستند بلکه همین جوانان برای حضور پرشور در انتخابات نیز برنامه‌های ویژه دارند.

امام جمعه شیراز با اشاره به نزدیک بودن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را افتخار ملت ایران دانست و تاکید کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان دهنده حمایت‌های مردمی و پیشرفت‌های متعدد ایران اسلامی است.

او همچنین یکی از رویداد‌های مهم پیش رو را سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی (ع) بیان کرد و افزود: روز دوشنبه مصادف با هفدهم رجب، موکب ۱۵ هزار شهید فارس به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) حرکت خواهند کرد و گروه‌های مختلف مردم با حضور در این کاروان، در برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت این امامزاده جلیل القدر سنگ تمام می‌گذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار