امام جمعه موقت  یزدان آباد مطرح کرد؛

شکست دشمن با حضور در انتخابات

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به اینکه ما دشمنان بی رحم داریم که دشمن حجاب، امنیت و اسلام هستند، گفت: حضور شما در انتخابات، باعث شکست دشمن خواهد شد.

نماز جمعه این هفته بخش یزدان آباد به امامت حجت الاسلام محمد ایزدی، امام جمعه موقت بخش یزدان آباد اقامه شد. 

حجت الاسلام محمد ایزدی ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و تبریک ۱۳رجب، میلاد امام علی(ع) گفت: علی (ع) کسی است که در شجاعت، عبادت،  سیاست و همه عرصه‌ها، قابل توصیف است؛ اما  زبان ما  از بیان فضائل ایشان عاجز است. 

وی افزود: عده ای، آنچنان عاشق حضرت علی(ع) بودند که او را خدا می دانستند که مولی علی (ع ) فرمودند: من مخلوق خدا هستم.

خطیب جمعه بخش یردان آباد بیان داشت: ذکر علی(ع)  عبادت است و حضرت محمد(ص)  فرمودند: نام علی(ع)  عبادت است.

وی با اشاره به اینکه از ۳ هزار اسم خداوند، فقط هزار اسم را انبیا در اختیار ما قرار داده اند و انبیا ۲ هزار اسم خداوند را می‌دانند و هزار اسم در نزد خداوند باقی مانده است، بیان داشت: اولین اسم که خداوند برای خودش قرار داده است،   علی (ع) می‌باشد.  

حجت الاسلام ایزدی به تولد حضرت علی (ع) در خانه کعبه و بخشیدن انگشتر به سائل از سوی ایشان پرداخت و بیان داشت: در باب شخصیت وی همین بس که در شان او، بیش از ۳۰۰ آیه در قرآن آمده است.

وی به مناسبت ایام البیض گفت: اعتکاف؛ یعنی در مسجد خانه خدا به  دور از هیاهوی دنیا و متعلقات آن ساکن شویم  و به آخرت بپردازیم  و انبیا هم معتکف می‌شدند و این یک توفیق می باشد و رسیدن از فرش به عرش است.

امام جمعه موقت بخش یزدان آباد تصریح کرد: بالاترین روز و شریف‌ترین روزماه رجب، نیمه رجب است که معتکفین این سعادت را دارند و اعمال این روز را انجام می‌دهند و در این روز رحلت حضرت  زینب (س)  است که کربلا در کربلا می‌ماند؛ اگر زینب نبود.

وی به مناسبت ۱۲ بهمن ورود تاریخی امام به ایران بیان داشت: امام خمینی (ره)، احیاگر اسلام ناب محمدی شد و با انقلابش، آروزی امام حسن (ع)  و امام حسین (ع) را برآورده کرد و این؛ یعنی احیای دین اسلام و امام (ره)  با انقلاب خود زمینه ساز ظهور مهدی (عج) را فراهم کرد.

حجت الاسلام ایزدی بیان کرد: امام (ره) آمد و معادلات سیاسی جهان را بهم زد و  توصیه اش این بود که این انقلاب را حفظ کنید و امروز ما به این ولایی بودن و انقلابی بودن افتخارمی کنیم.

امام جمعه موقت یزدان آباد در بخش دیگری از سخنان خود  با توجه به نزدیک شدن انتخابات گفت: حضور ما باید همگانی باشد؛ نه حداکثری و این یک تکلیف دینی و سیاسی است که باعث انسجام، اقتدار و امنیت ملی می‌شود.  

وی گفت: ما دشمنان بی رحم داریم که دشمن حجاب، امنیت و اسلام هستند و حضور شما در انتخابات باعث شکست دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام ایزدی بیان داشت: مردم غزه نه آب و غدا دارند و نه دارو و کشورها؛ اگر همیاری می‌کردند، این وضع نبود و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند: حزب الله عرصه را بر اسرائیل تنگ کرد و آینده از آن فلسطین و غزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار