برانکو: جادوگر نیستم!

سرمربی سابق پرسپولیس بعد از جدایی از تیم ملی عمان از «سطح فوتبال این کشور» به شدت انتقاد کرد.

«عصای جادویی ندارم!»، این جمله انتقادی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان بعد از تساوی مقابل قرقیزستان و خداحافظی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با کسب ۲ امتیاز است.

برانکو در ۳ بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا نتوانست بردی کسب کند و با یک باخت و ۲ تساوی از این رقابت‌ها حذف شد. بر اساس آمار ارائه شده تیم برانکو در ۳ تنها ۵ شوت به چارچوب داشته است.

سرمربی تیم ملی عمان بعد از تساوی یک بر یک در آخرین بازی مرحله گروهی این تورنمنت می‌گوید که «جادوگر نیست» و نمی‌تواند تیمی که از بنیه ضعیف است را قدرتمند کند.

فدراسیون فوتبال عمان شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای از قطع همکاری اش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات خبر داد تا سرمربی سابق پرسپولیس بعد از بیش از سال ۳ از عمان جدا شود.

برانکو معتقد است که «لیگ فوتبال عمان ضعیف‌ترین آسیاست» و او نمی‌تواند از کشوری که ضعیف‌ترین لیگ را دارد استعداد‌های فوتبالی در تیم ملی رونمایی کند و باعث عملکردی فوق العاده شود.

برچسب ها: برانکو ، فوتبال عمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
سه سال تو عمان خوردی و تفریح کردی تازه متوجه شدی که جادوگر نیستی!؟ از این آقای جنتلمن این فرافکنیها بعید بود! بازی مقابل سعودیه که جلو بودند داور بی دلیل15 و 13 دقیقه در دو نیمه اضافه گرفت که در نتیجه بسیار موثر بود اما کمترین اعتراضی نکرد! بعد هم تو مصاحبه سعودیها را شایسته قهرمانی دانست!! خوب شد برنگشت پرسپولیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
حالا توی کشور ما یک عده میخواهند این آقای مربی را به زور بیاورند پرسپولیس !!!
باز هم دلارهای نفتی نقش آفرینی می کند و...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
هر کشوری باید دو تا تیم ملی داشته باشه
آخرین اخبار