معاون عمرانی وزیر کشور:

تمام قد آماده توسعه زیر ساخت‌های اسکیت هستیم

مهدی جمالی‌نژاد گفت: تمام قد این آمادگی را داریم به توسعه زیر ساخت‌های ورزش اسکیت در تمام شهر‌های کشور بپردازیم.

مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در نشست صمیمانه خود با مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت گفت: ایجاد فضاهای ورزشی به ویژه رشته‌های محبوب بین جوانان و نوجوانان از جمله اسکیت باعث شور و نشاط در جامعه می‌شود.

او همچنین افتخارآفرینی قهرمانان اسکیت را در سال جاری تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با هماهنگی بین معاونت عمرانی وزارت کشور و فدراسیون اسکیت بتوان ساختاری ایجاد کرد، تا زیر ساخت‌ها با هماهنگی بین شهرداری‌ها و این فدراسیون به شکل حرفه‌ای پیش برود.

در حاشیه این نشست هنرجو رئیس فدراسیون ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این فدراسیون در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برخی شهرداری‌ها اقدامات خوب و حرفه‌ای در حوزه توسعه زیر ساخت داشته‌اند و جا دارد از شهرداری فرخ شهر به جهت ساخت پیست اسکیت سرعت حرفه‌ای و شهرداران شهرها که به رشته اسکیت توجه داشته‌اند ابراز تشکر و قدردانی کرد.

هنرجو تصریح کرد: امید داریم با حمایت‌های معاونت عمرانی وزارت کشور و تعامل دو جانبه بتوانیم، فضاهای استاندارد اسکیت در پارک‌های تمام شهرهای کشور را داشته باشیم.

همچنین مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در تماس تلفنی از شهردار فرخ شهر به جهت ساخت پیست اسکیت در این شهر تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
بسیار هم عالی
آخرین اخبار