معرفی پارک علم و فناوری یزد به عنوان دبیرخانه فناورانه در حوزه هوشمندسازی نظارت

مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد گفت: از سوی وزارت علوم پارک علم و فناوری استان یزد به عنوان دبیرخانه رویداد ملی نیاز محور فناورانه در حوزه هوشمندسازی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت معرفی شد.

نیک سیرت مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پارک علم و فناوری یزد به عنوان دبیرخانه اولین رویداد ملی نیاز محور فناورانه در حوزه هوشمندسازی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم و تحقیقات فناوری که در روز‌های ۲ و ۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود، معرفی شده است.

او اظهار داشت: این رویداد برای رفع نیاز‌های فناورانه مرکز نظارت، ارزیابی و کیفیت وزارت عطف برگزار می‌شود همچنین در این رویداد ۶ مورد از نیاز‌هایی که این مرکز در حوزه‌های مختلف از جمله نظارت و ارزیابی دستگاه‌ها همچنین رئیس‌های این دستگاه ها، رصد و پایش فضای مجازی، داشبورد‌های مدیریتی و پیامد سنجی و افکار سنجی جامعه مخاطب وزارت علوم است.

 نیک سیرت بیان کرد: ثبت محصولات در این رویداد شروع شده است و شرکت‌های که در زمینه آی تی، هوشمندسازی، هوش مصنوعی و بی پی ام اس همچنین طراحی داشبورد‌های مدیریتی و تحلیل محتوا فعالیت دارند فرصت دارند که محصولات خود را تا تاریخ ۲۵ اسفند در سامانه ثبت کنند.

مدیر فن بازار منطقه‌ای یزد گفت: با توجه به تجربه و سابقه‌ای که پارک علم و فناوری یزد در برگزاری رویداد‌ها به شکل موفق داشته است، وزارت علوم این اعتماد را به این مجموعه داشته که دبیرخانه این رویداد را در پارک علم و فناوری استان یزد تشکیل دهد.

 نیک سیرت گفت: پارک علم و فناوری یزد نیز این مسئولیت را قبول کرده است و تقسیم وظایف انجام شده همچنین سایت و پوستر این رویداد طراحی شد.

او بیان کرد: شرکت ها‌ی تخصصی فعال در حوزه هوشمند سازی در این رویداد شرکت دارند و این رویداد تخصصی است و فرصت خوبی برای شرکت‌هایی که دارای محصولات در این زمینه هستند فراهم شده است که محصولات خود را عرضه کنند.

مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد گفت: دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی، معاونت علمی ریاست جمهوری و سایر دستگاه‌ها به عنوان مشتری این طرح‌ها در این رویداد حضور دارند.

او تصریح کرد: وزارت علوم تامین اعتبار لازم برای حمایت و انعقاد قرارداد برای طرح‌های منتخب را در این رویداد انجام می‌دهد و خروجی این رویداد سامانه‌هایی است که می‌تواند این نیاز‌ها را رفع کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار