فرماندار هامون:

دهه فجر فرصتی برای ارائه عملکرد و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

فرماندار هامون گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاورد‌های نظام و جهاد تبیین هست و هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر احیا و یادآوری مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 محمد حاجی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان هامون با گرامیداشت یاد و خاطره روز تاریخی ورود امام خمینی (ره) به کشور و همچنین گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی اظهارکرد: مدیران و مسوولان همه امکانات و ظرفیت‌های ادارات را جهت برگزاری برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر بکار گیرند و در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم حضور مستمر داشته باشند.

وی با تاکید بر باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های دهه فجر در شهر و روستا‌های هامون افزود: این نشاط و شعف باید در سطح جامعه ملموس باشد و همه احساس کنند که این جشن شروع شده و عید انقلاب را باید به بهترین نحو ممکن جشن بگیریم.

فرماندار شهرستان هامون با اشاره به پیش رو بودن انتخابات گفت: با کار و تلاش و خدمت صادقانه به مردم و همچنین تزریق نشاط اجتماعی می‌توان بسیاری از فتنه‌های دشمنان را خنثی‌کرد و مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای مشتاق کرد.

وی بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای ایجاد نشاط اجتماعی و تبیین تأثیر مشارکت حداکثری مردم در رخداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار