برگزاری دوره آموزشی ارتقا سطح سلامت نظام اداری

نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:برای ارتقای سلامت اداری، دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری در سراسر کشور در حال برگزاری است.

عبدالرحمان آقایی نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه گفت: دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری برای کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل پست، مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیریت امور شعب پست بانک و اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی در استان یزد برگزار شد.

او ضمن ارائه آیین نامه‌های رسیدگی به تخلفات اداری و قوانین مرتبط، آگاهی مدیران و کارکنان از قوانین موجود را در کاهش تخلفات اداری ضروری دانست و افزود: مدیران و کارکنان باید نسبت به وظایف و قوانین حاکم بر آن در هر پست سازمانی که باشند آگاهی داشته و رعایت تمام قوانین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: کارمندان دستگاه‌های اجرائی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانتداری، گشاده رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند.

گفتنی است، در این دوره آموزشی بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اداره کل پست، مدیریت ارتباطات زیرساخت و مدیریت شعب پست بانک استان یزد حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.