قطعی تلفن ثابت در برخی از مناطق استان گیلان به لطف سارقان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از قطعی چند ساله تلفن ثابت در برخی از مناطق استان گیلان خبر داد.

مدتی است در نقاط مختلف استان گیلان سرقت کابل تلفن اتفاق افتاده است و به گفته شهروند خبرنگار ما نبود امکان تهیه کابل موجب شده تا برخی از مناطق با قطعی چند ساله تلفن ثابت مواجه شوند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مناطقی را که مدتهاست در قطعی تلفن ثابت به سر می‌برند را نام برد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: فاطمه محمدی - گیلان

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب، چند سالی است در نقاط مختلف استان گیلان با سرقت کابل تلفن مواجه هستیم، اما اقدامی برای حل این مشکل نمی‌شود و تلفن‌های ثابت اغلب در قطعی به سر می‌برد. از مخابرات گیلان پیگیری کرده ایم گفتند به دلیل نبود امکانات برای تهیه سیم کابل تلفن ثابت موجب شده است تا اقدامی صورت نگیرد. روستای نوده از توابع فومن ۲ سال، بخش کوچصفهان، خیابان سردار جنگل و بلوار شهدای گمنام رشت، روستای سیاه اسطلخ در صومعه سرا حدود ۵ الی ۶ سال، روستای فشکل پشته کلاچای دو سال، محدود فرودگاه رشت ۷ سال، روستای لات لیل شهرستان لنگرود ۴ سال، روستای ولد از توابع دهستان ولدگوراب زرمیخ صومعه سرا ۸ سال، روستای دوستکوه رودسر ۴ ماه، روستای سلش، روستی شارم دوسال است که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و تلفن ثابت ندارند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار