توزیع جهیزیه بین نوعروسان چاروسایی

به همت سپاه و کمیته امداد چاروسا ۲۸ سری جهیزیه بین نوعروسان این بخش توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در مراسم توزیع جهیزیه نوعروسان، ازدواج آسان را سنتی حسنه دانست و گفت:اما گاهی تجملات و مشکلات زیادی بر سر راه ازدواج جوانان ایجاد می‌شود که ترجیح می‌دهند تشکیل خانواده را به زمان دیگری موکول کنند، اما ازدواج آسان می‌تواند سختی‌هایی که این روز‌ها در مسیر ازدواج جوانان قرار دارد را فراهم کند.


سرهنگ پوربهشت با بیان اینکه بیش از ۲۸ سری جهیزیه در بخش چاروسا توزیع شد افزود: تا پایان سال برنامه‌های مختلفی در زمینه توزیع جهیزیه بین نوعروسان شهرستان کهگیلویه برنامه ریزی شده و این طرح از جمله برنامه‌های اتصالی به مراسم کنگره شهدا است.


رئیس کمیته امداد چاروسا هم در این مراسم گفت: ارزش هر یک از این جهیزیه‌ها ۳۳ میلیون تومان است.


نیک مهر افزود: تاکنون ۵۹ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و شامل تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، اجاق‌گاز و ماشین لباسشویی بوده است.


وی ادامه داد: ۳۳ درخواست نوعروس در نوبت اهداء جهیزیه است که به زودی تهیه و به آنها اهداء می‌شود.


امام جمعه قلعه رئیسی هم در این مراسم با تبریک اعیاد ماه رجب و تبریک به نوعروسان بخش چاروسا عنوان کرد: امروز در جامعه متاسفانه جای ازدواج آسان خالی است، در حالی که رسوم گوناگون و ازدواج‌های طاقت‌فرسای کنونی، برازنده شخص مسلمان و جامعه مسلمانان نیست.


حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه بیان کرد: در چنین شرایطی با تدبیر رهبر معظم انقلاب و همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهاد‌ها شاهد تامین و توزیع جهیزیه هستیم که امید می‌رود این کار ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.